Меню
Профил
Език

Категории

Начало Рекламации и връщане

Рекламации и връщане

Потребителят има право да се откаже от една, или повече от поръчаните стоки в 14 дневен срок от получаване на поръчката в случай, че дадената стока е във вида, в който е доставена, ако е опакована - опаковката й не е отваряна, не е нарушавана цялостта на евентуални пломби и етикети, целящи да установят разопаковането или употребата на стоката.

Съгласно закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителите на онлайн магазина www.dreamkitchen.bg имат право на рекламации при следните случаи:

- поръчаните артикули имат липси или дефекти!

- стоката е с нарушена опаковка или повредена!

- когато има несъответствие между поръчаната стока и доставената!

- при правилно указана експлоатация на продукта се е появил дефект!

При изброените случаи по-горе разходите по връщането на стоката са за сметка на ПРОДАВАЧА!

В случаите на връщане на стока по "рекламация" и отказ тя да бъде заменена с нова е абсолютно задължително да бъде придружена със стокова разписка /касов бон / фактура, / гаранционна карта издадени от Dream Kitchen!

При връщане на поръчка се приемат само и единствено върнати поръчки чрез куриер със
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ВКЛЮЧЕНА "ОПЦИЯ ПРЕГЛЕД" и без включен НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ!

По силата на чл. 50 от Закона за защита на потребителите, имате право да ни върнете поръчката, в 14 дневен срок от получаването и. Доставката е за сметка на купувача!

Сумата от поръчката се възстановява по банков път, по посочена от клиента сметка, в 14 дневен срок от получаването на поръчката от куриера. Поръчката трябва да бъде върната в оригинална окомплектовка и добър търговски вид, в противен случай, ще се направи оценка и ще ви се възстанови сумата според оценката.

 

Моля ползвайте този формуляр, за да поискате рекламация.

Полетата с * са задължителни.